sobota, 14 kwietnia 2018

Witam

     Witaj poszukiwaczu prawdy.

 Jestem Mag Kedrigern, działam razem z Wiedźmą Anoli. Mieszkamy w mieście Słupsk w pomorzu ale działamy na terenie całego świata. Jesteśmy profesjonalnymi ezoterykami. Zajmujemy się zawodowo wróżeniem z kart :

-Tarota
-Runicznych
-Anielskich
-Duszy
-Symbole Sabiańskie

Dzięki wieloletnim praktyką i rozwiniętym czakrą potrafimy działać i pomagać także w inny sposób, jak np:
- Rytuały 
- Zaklęcia
- Czyszczenie i harmonizowanie czakr
- Odłączenie linków (więzi)  
- Ściąganiem uroków 
- Oczyszczaniem domów 
- Leczeniem energetycznym (tzw bio prądy) 
- I wiele wiele więcej

Jeśli twój problem jest skomplikowany i sam/a nie wiesz nawet jakiej konkretnie pomocy potrzebujesz, skontaktuj się z nami a my znajdziemy rozwiązanie. 

Naszym celem jest pomoc a po przez nią zgłębianie sztuki tajemnej a ceny są dopasowane w zależności od wykonanej pracy. Nie musisz się więc martwić ,że nasze ceny będą zbyt duże.

Wystarczy jeden sms/ telefon czy spotkanie a twój życiowy koszmar, udręka, cierpienie może się skończyć, sama informacja od nas nic nie kosztuje.


Sprawdź nas już dziś

Nr tel Mag Kedrigern - 605-906-863
Nr tel Wiedźmy Anoli - 667-934-818

E maile:
kedrigernmag1991@gmail.com
anoli112@gmail.com

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jesteś jak Kedrigern, czarodziej domator, nade wszystko ceniący wygody i dobrą kuchnię? Jeżeli tak to czy potrafisz zdjąć prastarą klątwę оулгвлшущю? Uprzedzam, że to niełatwe zadanie nawet dla specjalisty twojej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam ,że jeszcze nie spotkałem się z tą klątwą ale jeśli chcesz
    możesz skontaktować się ze mną a razem z Anoli postaramy się znaleźć rozwiązanie. Ciekawi mnie jednak że twój profil na blogerze wyświetlono tylko 2 razy i byłem to 2 razy ja, czyżby nowe konto?

    OdpowiedzUsuń